26 de setembro de 2009

1. What is your current obsession? Sertanejo.
2. What is your weirdest obsession? Livros de sebo o.O
3. What do you see outside your window? Parede.
4. What is your favourite colour? Branco e Vermelho.
5. What is your weakness? As minhas verdades.
6. What animal would you be? Gato.
7. What would you like to learn how to do? Cozinhar. Sério, tá patético isso ¬¬
8. What do you want to never happen in life? Perder o interesse pelas pessoas.
9. What is on your bedside table? Bagunça.
10. What's the last thing you bought? Livros mimimi ^^
11. What do you think about the person that tagged you? Ninguém "tagged me" porque eu furtei esse meme.
12. What was your favourite children's book? Pequeno Polegar - e aí eu comi o livro, literalmente.
13. Who do you want to meet in person? Roger Federer e Rafael Nadal ^^
14. What did you want to be as a child? cabelelira, manicura, caixa de supermercado, lixeiro, professora, bióologa, ambientalista, educador físico...
15. What did you dream about last night? Que de formatura meu pai me dava muita grana e eu saí viajando de carro pelo sul, sudeste e centro-oeste do país ^^
16. Which do you prefer, day or night? Noite. Festa, Balada, shoots.
17. What's your favourite piece of clothing in your closet? Vestidos ^^
18. What's your plan for tomorrow? Terminar meu trabalho e ir para Ribeirão.
19. What would you like to get your hands on right now? Um carro que nem dos Velozes e Furiosos
20. What is your must have of the moment? No momento mesmo?! Rodeio.
21. What's your favourite tea flavour? Não gosto de chá...
22. If you could go anywhere is the world right now, where would you go? França e New Zeland

2 comentários:

  1. What did you dream about last night? Que de formatura meu pai me dava muita grana e eu saí viajando de carro pelo sul, sudeste e centro-oeste do país ^^
    daí, qndo vc passar aqui pelo sul, vem me visitar e me dar um abraço de verdade ^^

    ResponderExcluir
  2. mas caxias é meu primeiro rumo ^^

    ResponderExcluir

Obrigada pela visita, deixe seu comentário :D